2013. július 13., szombat

Szünet vége!!

Sziasztok!

Végre egy nagyon jó hírt hozok. :) Sikeresen túléltem a középiskolát, bár ezután jön a nehéz egyetem, ahová remélem bekerülök. Na de ezt hagyjuk is, most itt a nyár hátralévő része még. Sajna eddig mindig volt valami, szóval csak a napokban álltam neki a gépelésnek és a tervezettel ellentétben még füzetbe se sikerült befejeznem, de majd azzal is igyekszem most végre.

Az előre látható tervek: 

  • A következő fejezet a következő héten fel fog kerülni.
  • Ahogy elgondolkoztam rajta, eddig úgy néz ki, hogy 30 fejezet lesz összesen, tehát már csak 8 fejezet van hátra.
A helyzetjelentésekért pedig nézzetek fel a facebook-os oldalra, ahová majd írom, hogy állok! ;)

És mivel 6 hónap is kimaradt a pont egyre zavarosodó történetben, ha akarjátok írhatok egy rövid összefoglalót, vagy olvassatok kicsit vissza. :)

Puszy, Cathy

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Annyira vártam már, hogy az új fejezetet olvashassam. Örülök, hogy ezt jövő héten meg is tehetem :) Sok ihletet kívánok a továbbiakban! :) Továbbá remélem sikerüp bekerülnöd arra az egyetemre ahová vágysz. :)
    Sok puszi:
    D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nagyon örülök neki, hogy legalább pár ember várja. :) Remélem most már nem lesznek nagy kihagyások a fejezetek között. És köszönöm, én is remélem, hogy jön ihlet, mert van pár rész, ahol még nem tudtam kigondolni, hogy mi is lesz pontosan. Jaj, érzem már megint jön rám a magyarázás, remélem nem fárasztalak le, amikor el kell olvasnod itt a szövegelésemet. :D
      Köszönöm, hát én is reménykedek és nem sokára meg is tudom. :)
      Puszy, Cathy

      Törlés