2011. október 8., szombat

ÉJ 2. rész

Adrian

   Miközben iszogattam az italom, az új lányt figyeltem. Az előző hisztérikusan sikítozva rohant ki a bárból, miután szemtanúja volt a Fortune titkos játékának. Egy hátsó szobában szerencsejátékokkal lehet elütni az időt, viszont itt az orosz rulett is előkerül párszor az este folyamán.
   Claire mora volt, de szép formás alakkal rendelkezett, nem olyan lapossal, mint a legtöbbjük. Sápadt bőréhez remekül illett bronzvörös haja, amit most összefogva viselt, így semmi se takarta határozott, szép arcvonásait. Kék szemei ragyogtak, mint a víz tükre napsütésben. Rajta legeltetve a tekintetem azon töprengtem, hogyan vehetném le a lábáról.
   Nagyon vonzónak találtam, és az elutasító viselkedése még jobban felcsigázott. Rose-zal is ez volt, gondoltam dühösen, bár meglepett mennyire ki ment a fejemből.
   Lehajtottam a maradék italomat, a pulthoz mentem. A lányról -, aki kiszolgált - lerítt, hogy flörtölni szeretne, de nem kaptam az alkalmon, mint máskor. Kedvesen rámosolyogtam, majd az újra teli poharammal hátra sétáltam.
   Az ajtón belépve felvettem az álarcomat, ami eltakarta a fél arcom. Ez egy szabály volt, hogy ne ismerjük a játszótársakat. Leültem a nagy asztalhoz, éppen sima rulettet játszottak.
   Csak figyeltem, azon töprengve, mi vezetett idáig. Nem bírtam sokáig az udvarban maradni, a sok rossz szokásom se segített, Rose és Dimitrij boldogságának látványán túltenni magam. Így Seattle ezen bárjába tévedtem. A lélek miatti jó meggyőzésem, pedig hamar bejutatott a titkos elit csoportba.
   Közelebb húztam a székem, hogy beszálljak, amikor előkerült a pisztoly. Elmosolyodtam azon gondolkodva, minek kellene örülnöm, a nyerésnek, vagy a vesztésnek. Tudtam, ez félig egy őrült vigyora, de letojtam magasról. Mi értelme erőlködni, ha úgyis bekattanok az idő múltával.
   A kezembe vettem a fegyvert, és a mellkasomba lőttem. Megint, mint eddig mindig, szerencsém volt, már ha az jó, hogy életben maradok. Mondjuk altató lövedékkel játszottunk. Itt, akinek pechje lett, azt elvitték valahova, persze ezt is így kellett elfogadni, engem egyáltalán nem érdekelt. Úgy fogtam fel, hogy aki orosz rulettezik, az a halállal játszik, ez még jobb is, hisz nem a túlvilágra kerülsz.
   Tovább adtam a fegyvert, közben végignéztem a társaságon. Néhány döbbent tekintet meredt vissza rám, őrültnek hittek, amiért olyan nyugisan csinálom végig.
   Mindenki megúszta a kört, de csak én akartam volna folytatni. A többiek megelégedtek azzal a pár körrel, amiket a többi játék közben csinálunk.
   Az este lassan telt, a póker unalmas volt. Jó pár óra múlva, felálltam, hogy behozzam az italokat magamnak és a többieknek. A bár vezetője tanult az esetből, nem engedte a pincéreket be. A fejem szédült, miközben kimentem, rögtön körülnéztem. Igazából Claire volt az egyik oka kijövetelemnek, de elkeseredésemre már elment. Visszabandukoltam a megrakott tálcával, magamnak dupla adagot rendeltem.
   Zárásra totálisan lerészegedtem. Még szerencse, hogy a hotel, ahol megszálltam két utcával volt csak odébb. Azonnal bezuhantam az ágyba és már aludtam is.

2 megjegyzés:

  1. na, ez egész jó. kár, hogy ezt éppen hanyagolod :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm:) Sajnos nem sok időm van a suli mellett. :/

      Törlés