2012. augusztus 7., kedd

Blogger díj :)

Sziasztok!

Kaptam egy díjat Bellától, amit nagyon szépen köszönök neki. :) Viszont mivel ugyanezt a díjat kaptam a másik blogomon is most kiteszem és megcsinálom, de továbbküldeni már nem tudom, mivel kifogytam a blogokból, amiknek odaadhatnám. :)


A szabályokról:
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról
  •  A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek
  •  11 embert meg kell jelölni és linkelni 
  • Nincs visszaadás/visszajelölés



Magamról:

  • Az egyik barátnőm rászoktatott a koreai zenére, ami tényleg nem is rossz.
  • Ezen a nyáron teljesen elhatároztam magam, hogy megpróbálok bejutni jövőre a BP-i műszaki egyetemre.
  • Szerepjáték függő vagyok, pedig sokáig ki se próbáltam, aztán egyből megártott. :)
  • Május óta végre élvezhetem a nagykorúságot. :)
  • Nagyon félek az érettségitől.
  • Remélem sokat fogok fejlődni írás terén.
  • Imádok a barátaimmal szórakozni. :)
  • Az egyik kedvenc együttesem a Black veil brides.
  • Egyszer szeretnék elmenni Forksba.
  • Talán egyszer ráveszem magam, hogy foglalkozzak a latin nyelvvel.
  • Szívesen visszamennék a régi korokba. :)

  1. Melyik az utolsó könyv amit olvastál?A kiválasztott. (Éhezők viadala sorozat)
  2. Melyik a  kedvenc könyved ami sokadik alkalommal is olyan izgalmas mint elsőre?Van pár ilyen sorozat, de főleg a VA és a Twilight sorozat.
  3. Ki a kedvenc íród/irónőd?Richelle Mead, Jeaniene Frost és még jó pár :)
  4. Vannak fenntartásaid, egy magyar író kezei körül kiadott művel szemben?A kötelezőkön kívül nem igazán szoktam magyar íróktól olvasni.
  5. Mióta írsz, és legszívesebben milyen témában?Vagy két éve kb. és a fantasy témában.
  6. Mi ad ihletet a története(i)dhez?Legjobban a zenék, és sokszor különböző dolgoktól jön hirtelen. :)
  7. A története(i)dben fellelhető(ek) olyan karakterek akik a való életben is élnek?Igen, van egy karakterem, aki egy nagyon jó barátom :)
  8. Melyik könyvet filmesítenéd meg a legszívesebben?A VA sorozatot :)
  9. Örülnél ha a blogod, egyszer majd könyv formájában is megjelenne?Igen, ezzel valóra válna egy álmom, mert a Kezdetek hajnala történetéd nagyon szeretem.
  10. Játszanál a blogodból készített filmben főszerepet?Hát nem is tudom. Talán, ha jó színészi képességgel rendelkeznék.
  11. Melyik könyvből ismert szereplővel találkoznál a valóságban?Erre nem nagyon tudok egyet kiválasztani. Olyan sok kedvencem van.
Puszy Cathy

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése